Retourneren

Wat is herroepingsrecht?
Hoe kan in producten retourneren?
Wat is de garantietermijn van de producten?

Wat is herroepingsrecht?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

  • Tijdens deze termijn dient U zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
  • U mag het product slechts uit de omdoos verpakking halen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product aan uw wensen voldoet.
  • Als de zegel van de orginele verpakking / product is verbroken / verwijderd dan kunt u het product niet retourneren.
  • Custom producten, op maat gemaakte producten en speciaal voor u bestelde producten kunt u niet retourneren.
  • Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd.
  • Het product dient degelijk verpakt  te zijn in de originele verpakking met een omdoos.
  • Het product mag niet beschadigd zijn.
  • Het product dient volledig met alle eventuele accessoires, kabels, boekjes, etc ingeleverd te worden.
  • Plak geen stickers, plakband of etiketten op de originele verpakking en geen geschreven teksten op de verpakking
  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat WD Marine Lighting niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.
  • Ongefrankeerde pakketten worden door ons geweigerd.

Om gebruik te maken van dit recht kunt U hier het HERROEPINGSFORMULIER downloaden, welke ingevuld met de retourzending moet worden meegestuurd. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten. Voor verdere vragen kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Indien je een product wilt terugsturen ter omruiling of andere reden, kun je ook gebruik maken van de retouraanvraag via  'Mijn Account' bij 'Bestelgeschiedenis en details'. Kijk voor meer uitleg ook even onder Veel Gestelde Vragen.

Mocht U hierover nog vragen hebben dan kunt U deze natuurlijk altijd stellen aan onze klantenservice.