Bestelling plaatsen

Hoe kan ik me registreren?
Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik afrekenen zonder me te registreren en wat is het verschil?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Kunt u intracommunautair leveren aan EU landen?

Hoe kan ik me registreren? 

 Een paar simpele stappen:

  • Klik op Mijn Account linksboven op de pagina.
  • Ga naar Nieuwe klant Vervolgens klikt U Uw  op verder
  • Ga verder met het invullen van de klantenkaart.
  • Ga vervolgens akkoord met de Algemene Voorwaarden.
  • En Klik op verder.
  • Als je bent ingelogd ziet U Uw naam rechtsboven.

 Hoe plaats ik een bestelling?

1. Artikel(en) in winkelmandje plaatsen.

  • Zoek het artikel dat U wilt kopen.
  • Klik op de naam of de foto voor de omschrijving.
  • Controleer het aantal en Klik op “Bestellen”. Zo komt U gekozen artikel in Uw winkelmandje.
  • Wilt U verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in Uw winkelwagentje tot U klaar bent.
  • Klaar met winkelen?  Klik op je winkelwagentje (rechts bovenaan).
  • Vervolgens klikt U op AFREKENEN.
  • Ga verder met het bestelproces.

2. Bestelling controleren

  • Liggen de juiste artikelen in Uw winkelmandje?
  • Klopt het verzendadres? Dit staat standaard op het factuuradres van Uw account. U kunt hier een alternatief bezorgadres invoeren.
  • Klopt het factuuradres?
  • Kies een verzendmethode.
  • Indien al Uw gegeven klopen  Kiest U vervolgens een betaalmethode.

3.Betalen en afronden

  • Kies hoe U wilt betalen.
  • U kunt betalen met iDEAL, Bankcontact / Mister Cash, , Sofort Banking, CreditCard en PayPal.
  • Klik op 'Bestelling plaatsen' om Uw bestelling te betalen.
  • Nu is Uw bestelling geplaatst!
  • U ontvangt per e-mail een bevestiging van Uw betaling en aankoop.

Kan ik afrekenen zonder me te registreren en wat is het verschil? 

Geen registratie:

  • U kunt zonder dat U een account aanmaakt bij WDBoatcustomising een bestelling plaatsen. 
  • Uiteraard hebben we wel gegevens nodig om de bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Registratie:

  • Als U zich wél registreert zijn er echter een aantal voordelen waar U gebruik van kunt maken.

          Gepersonaliseerde toegang tot WD Marine Lighting met informatie over:

 

 

  • Bestelling geschiedenis en details

 

  • Mijn retouren (Snel en eenvouding producten retourneren)

 

  • Mijn krediet bonnen

 

  • Mijn adres (Meerdere adressen aanmaken voor flexibele verzending)

 

  • Mijn persoonlijke informatie (Eenvoudig gegevens kunnen aanpassen)

 

  • Mijn waardebonnen (Verkregen waardebonnen bekijken)

 

  • Mijn verlanglijst ( Verlanglijsten beheren )

 

  • Mijn favoriete producten (Bekijken wat je eerder had gezien / bewaard)

 

  • Mijn loyaliteitspunten (Overzict en omzetten naar Waardebonnen)

 

 

Uw spaart direct met Uw account Loyaliteitspunten bij elke bestelling, welke U kunt omzetten naar een waardebon en direct kunt gebruiken bij een volgende bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

  U bent Uw Wachtwoord vergeten?  Geen nood. U gaat naar INLOGGEN (Rechtsboven op de pagina) en klikt op Wachtwoord vergeten?

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op WD Marine Lighting zijn inclusief BTW.

Kunt u intracommunautair leveren aan EU landen?

WD-Shop kan voor u intracommunautaire leveringen verzorgen.

U dient zich wel aan de volgende regels te houden:

  • U dient een juist / geldig BTW nummer in te geven bij de registratie met ALLE letters en cijfers (2 letters - 10 cijfers), aan elkaar zonder spaties of streepjes. (BVB BE8665321743) 
  • Intracommunautaire bestellingen kunnen alleen worden verzonden naar het adres gekoppeld aan het BTW nummer.
  • Het BTW nummer wordt bij aanmelding direct online geverifieerd bij het Systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie (Europese Unie)
  • U ontvangt een factuur zonder BTW.